Z OBÁLKY

Čtenářská tramvaj

 Čtenářská tramvaj 1 Čtenářská tramvaj 2Čtenářská tramvaj 3

Základním smyslem marketingové kampaně Knihovna v tramvaji – Tramvají do knihovny je elegantní a zřetelná prezentace dobrého jména a značky „knihovna“. V podobě tramvaje provází knihovna město Brno a jeho obyvatele každodenním životem, navozuje v ulicích města pohodu a optimismus a motivuje obyvatele k další či vůbec první návštěvě knihovny. Součástí kampaně je i řada marketingových aktivit – knižní revizor, promo akce v tramvaji v rámci partnerství Brno-Stuttgart, obměna knižních úryvků a tipů v interiéru tramvaje, QR kódy umožňující stáhnout e-knihy do mobilních zařízení apod. Čtenářská tramvaj získala v roce 2014 ocenění IFLA Marketing Award. Podrobnosti o projektu najdete na www.kjm.cz/tramvaj.

Foto archiv KJM


Diskuze ke článku "Z OBÁLKY"

Zatím nebyly vloženy žádné příspěvky. Diskutovat může pouze přihlášený uživatel.

Vyhledávání

Přihlášení

Jméno
Heslo
  • Pokud ještě nemáte své přihlašovací jméno a heslo, a jste předplatitelem tištěné verze Čtenáře, zaregistrujte se.
  • Zapomněl jsem své přihlašovací údaje, co mám dělat? Více informací.

Aktuální číslo

foto_tydne
Středočeský kraj

Copyright © 2007 - Středočeská vědecká knihovna v Kladně
Realizace: BestSite s.r.o., redakční systém CMS K2